
CSL
- michalnowak1234
- Posty: 274
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
- Kontakt:
Re: CSL
kozak brewki 

Re: CSL
nie, ja niemam spryskiwaczy lamp przednich ponieważ niemam ksenonów , które ważą 10 kg więcejkostek_ja pisze:tomoking to nie ty byłeś ostatnio w Poznaniu tym CSL'em?



BMW M3 CSL Silber Grey Metallic, P 911 997 GT3 RS 4.0 White, Radical SR4 , Caterham Roadsport, Jaguar F-type and others ;-)
Re: CSL
Prawidłowotomoking pisze:niemam ksenonów , które ważą 10 kg więcej

I bardzo dobrzetomoking pisze:nie zalożył bym na lampy "brewek" tuningowych żadnych a tymbardziej nie a'la Jacky
No i nie odpadł ci znaczek M3 na tylnej klapie

Z tego co pamiętam były wersje bez radia i klimy. Masz prawidłową bez niczego, czy jednak radio i klima są

W sumie to ja bym klimy nie oddał szczególnie w upalni dzień na torze

Re: CSL
klima jest
(ale zawsze można wywalić ..)
radio jest z CD MP3 (zmieniłem z kasetowego) coby móc na postojach słuchać nagranego dzwięku silnika
a poza tym zrzuciłem zimą 14 kilo z ....... własnego ciała (przed sezonem Caterham Academy, który to pierwszy rocznik rusza w CZ w tym roku) ) - więc klima zostanie na miejscu

radio jest z CD MP3 (zmieniłem z kasetowego) coby móc na postojach słuchać nagranego dzwięku silnika


a poza tym zrzuciłem zimą 14 kilo z ....... własnego ciała (przed sezonem Caterham Academy, który to pierwszy rocznik rusza w CZ w tym roku) ) - więc klima zostanie na miejscu

BMW M3 CSL Silber Grey Metallic, P 911 997 GT3 RS 4.0 White, Radical SR4 , Caterham Roadsport, Jaguar F-type and others ;-)
Re: CSL
jakoś mi umknęłoDrOpsik pisze:tomoking napisał/a:
bez czujników parkowania
bez xenonów (bo to 10 kilo wagi więcej)
jest klima i radio .....
Artur, było w pierwszym poście

Gratuluje, ale klimy bym nie wywalał. W upalny dzień na torze czy ulicy bezcennatomoking pisze:a poza tym zrzuciłem zimą 14 kilo z ....... własnego ciała

A jakieś modyfikacje w planach?
Re: CSL
nie , CSLa nie rusze (no moze heble poprawie)
ma zostac seryjny , w przyszlosci zostanie okazem kolekcjonerskim
Dłubię przy STi (360 kucy, w planach 420) , 996 T (520 kucy ) ... musi wystarczyć.
Caterham ma 125 kucy i tez nie mozna dłubac bo reduły serialu Caterham Academy nie zezwalaja ....
.... a najwazniejszymi modyfikacjami .... sa modyfikacje własnych umiejetnosci
.. własnie dlatego jade na 2 dni do Melku w Austri ... na Driftmanie (STi bedzie latal bokami )
ma zostac seryjny , w przyszlosci zostanie okazem kolekcjonerskim

Dłubię przy STi (360 kucy, w planach 420) , 996 T (520 kucy ) ... musi wystarczyć.
Caterham ma 125 kucy i tez nie mozna dłubac bo reduły serialu Caterham Academy nie zezwalaja ....
.... a najwazniejszymi modyfikacjami .... sa modyfikacje własnych umiejetnosci


BMW M3 CSL Silber Grey Metallic, P 911 997 GT3 RS 4.0 White, Radical SR4 , Caterham Roadsport, Jaguar F-type and others ;-)
Re: CSL
chyba jedyna sensowna modyfikacja w CSL'u. No może poza mocątomoking pisze:no moze heble poprawie

prawda w 100%tomoking pisze:.... a najwazniejszymi modyfikacjami .... sa modyfikacje własnych umiejetnosci![]()

Re: CSL
A czy mi sie wydaje czy tarcze nie powiny byc zamienione stronami??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: CSL
Ale na 4 koła czy tylko na przód?
Domyślam się że 356mm z przodu.
Domyślam się że 356mm z przodu.
Re: CSL
Dino444 pisze:A czy mi sie wydaje czy tarcze nie powiny byc zamienione stronami??
sa prawidlowo
http://www.apracing.com/info/info.asp?s ... ication_41
BMW M3 CSL Silber Grey Metallic, P 911 997 GT3 RS 4.0 White, Radical SR4 , Caterham Roadsport, Jaguar F-type and others ;-)
Re: CSL
dokładniekostek_ja pisze:Ale na 4 koła czy tylko na przód?
Domyślam się że 356mm z przodu.
BMW M3 CSL Silber Grey Metallic, P 911 997 GT3 RS 4.0 White, Radical SR4 , Caterham Roadsport, Jaguar F-type and others ;-)